De duikvereniging van Utrecht en omstreken
Maarsseveense plas, Westbroekse Binnenweg 2C, Tienhoven

Duiken voor het Zeelandweekend

Welkom Forums Duiken Duiken voor het Zeelandweekend

Dit onderwerp bevat 8 reacties, heeft 7 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Luc 1 jaar, 2 maanden geleden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Gerrit
    Bijdrager

Zoals ieder jaar wordt er voorafgaand aan ons Zeelandweekend natuurlijk door een groep enthousiastelingen gedoken in Zeeland.
    Al vroeg in de ochtend verzamelen wij, duiken die dag en zorgen dat we op tijd aansluiten bij het kamphuis en overige Lake Divers.
    Zoals ieder jaar moet er ook dit jaar weer een planning gemaakt worden voor deze duikdag, rekening houdend met reistijden, vul mogelijkheid, lunch en natuurlijk de kentering.
    Wie wil dit jaar een dagplanning maken?

Er hoeft geen rekening gehouden te worden met de nog onervaren duikers ( die gaan we het hele weekend assisteren) of mensen zonder brevet stroomduiken.

Ik heb ik in ieder geval al zin in.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 2 maanden geleden door  Gerrit.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 2 maanden geleden door  webmaster.

Rini
    Bijdrager

Zullen  we dit jaar maar eens  bij mij vandaan  vertrekken

Gerhard
    Bijdrager

Vrijdag ben ik er ook bij!

Rene
    Bijdrager

Is er al een planning zodat ik mogelijk in de loop van de dag aan kan sluiten?

Gerrit
    Bijdrager

Is er nou niemand die een simpele planning voor die dag in elkaar kan draaien

Peter
    Bijdrager

Wel hoor, s morgens werken, vertrek rond 14:00 zodat we, Sonja en ikke, op tijd zijn voor het avondeten. Na avondeten bakkie doen en rond 21:00 vertrek kamphuis voor de nachtduik😀

Rini
    Bijdrager

Speciaal voor de vroege vrijdag vogels.

Verzamelen om 5.45 uur bij Rini op het bekende adres voor het nuttige van koffie, thee en ??????.

Vertrek om stip 6.30 uur richting Bergse Diepsluis waar we om 8 uur op zoek naar de Sepia’s gaan.

In overleg kunnen we bepalen of we hier nog een tweede duik gaan maken.

Hierna gaan gaan we onze lunch aan de waterkant nuttige bestaande uit verse gebakken eitjes met spek.

De kentering voor duik 3 is om 13.25 uur en zullen we gaan doen in Zoetersbout eventueel Zeelandbrug.(voor deze duik moet je in bezit zijn van de specialty stroomduik)

Er is altijd ruimte om tussendoor te vullen.

Hierna is onze vrijdagplanning te einde en gaan we naar het Kamphuis waar we om 17.00 uur inloggen.

ps laat het weten of je ook om 5.45 uur bij mij verzameld?

Ik wens iedereen een fijn weekend toe.

Rini

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 2 maanden geleden door  Rini.

Ron
    Bijdrager

Top planning rini
    Ik ben erbij

Luc
    Bijdrager

Ik ben erbij

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.